Інформація для клієнтів
Чому батькам необхідний логопедичний центр «Соловей»? У чому його принципова відмінність?
Це єдиний центр, створений саме для організації приватних занять для учнів з порушеннями в галузі логопедії (виключно). Центр присвячує цьому 100% часу та уваги. Логопед — не загальний педагог, такий самий як учитель української, англійської мов, математики тощо. Логопед виправляє саме порушення у дітей, а потім піднімає успішність дітей, як загальні викладачі. Тільки для дітей з вадами мови організовано весь процес — а це виправдані надії та порозуміння батьків, дітей та логопедичного центру «Соловей». Пам'ятайте, що виправляти помилку складніше, ніж робити її відразу.
З чого все починається?
Ваш дзвінок або заявку з сайту приймає саме логопед-куратор, який має вищу освіту за спеціальністю «логопедія», а також досвід практичних занять понад 15 років.
Ви додзвонилися, і Вам потрібна консультація логопеда. Можливо, що Вам логопед і не потрібний. Що далі?
У завдання логопеда-куратора входить уміння правильно визначити по телефону вид порушення. Саме логопед-куратор безкоштовно консультує Вас по телефону і детально відповідає на всі Ваші запитання. Час консультації необмежений.
Логопед-куратор реєструє заявку, фіксує ціну за виявленим порушенням, заносить усі необхідні дані. Пояснює усі умови. Заявці надається номер.
Ви залишили заявку, що з нею далі?
Логопед-куратор протягом 1-12 годин підбирає саме потрібного логопеда, так як особисто Вас консультував та визначив вид порушення. Потрібний логопед — логопед з вищою освітою та фахівець із саме виявленого виду порушення. Не буває логопеда – фахівця з усіх видів порушень.
Домовились про час діагностики, що далі?
Логопед протягом 1-2 днів приїжджає до Вас, проводить діагностику в рамках спеціаліста з уже виявленого виду порушення. Визначає графік занять.
Чи батьки мають платити за логопедичну консультацію, підбір логопеда тощо?
1) За консультацію по телефону – ні.
2) За підбір – ні.
3) І т.д. – ні.
Усі послуги для батьків абсолютно безкоштовні!
За що та коли мають батьки платити?
1) Оплата лише за заняття з логопедом.
2) Оплата відразу після фактично проведеного заняття. Авансова оплата відсутня!
Чи може логопед згодом підвищити вартість занять?
Ні. Підвищення вартості тягне за собою припинення відносин між центром і логопедом.
Порушення виправлено, заняття закінчились, що далі?
Логопед повідомляє Вам і свого логопеда-куратора, про те, що заняття закінчилися. Логопед-куратор Вам телефонує і запитує: все було чудово? Чи усім Ви задоволені? Чи Ви рекомендуватимете нас? І бажає всього Вам найкращого! Також Ви отримаєте смс про те, що з Вами заняття закінчено.